EPS od 1. novembra postepeno ukida blagajne

EPS od 1. novembra postepeno ukida blagajne

Kragujevac: Stariji građani zabrinuti zbog ukidanja blagajničkog rada u EPS-u

Elektroprivreda Srbije (EPS) je nedavno najavila da će od 1. novembra početi postepeni prestanak rada blagajni u svojim poslovnicama širom Srbije, uključujući i Kragujevac. Ova odluka je deo šire strategije digitalizacije, unapređenja efikasnosti i optimizacije troškova. Iako je većina građana, prema podacima EPS-a, prešla na online plaćanje putem portala „Uvid u račun“, zabrinutost među starijim sugrađanima u Kragujevcu nije izostala.

Digitalizacija, koja donosi brojne pogodnosti, poput popusta na račune za korisnike koji plaćaju elektronski, postaje nezaobilazna, ali istovremeno ostavlja starije osobe koje nisu u potpunosti usmerene ka novim tehnologijama u nezavidnoj poziciji.

Jedna od zabrinutih sugrađanki, gospođa Danka, koja ima 68 godine, ističe da je navikla da plaća račune lično u poslovnici, jer se oseća sigurnije i ima direktan kontakt sa zaposlenima. „Nisam sigurna kako da koristim internet za plaćanje računa. Mislim da će biti teško za ljude poput mene koji nisu odrasli uz tehnologiju“, kaže Danka.

Uoči implementacije novih pravila, EPS je najavio da će svim korisnicima koji pređu na elektronsko plaćanje omogućiti popust od 30 dinara na narednom računu, a ako se odluče za e-račun, dobiće još veći popust od 50 dinara. Ove pogodnosti mogu delovati primamljivo, ali mnogi stariji građani ne osećaju se dovoljno osnaženi za prelazak na digitalne platforme, što stvara dodatnu zabrinutost.

Međutim, EPS je naglasio da građani i dalje mogu doći u poslovnice kako bi dobili informacije o računima, uplatama, ili podneli reklamacije, pa će poslovnice i dalje biti dostupne za te usluge, ali neće biti moguće plaćati račune na blagajnama.

Rešenja za starije građane

Mnogi stariji ljudi u Kragujevcu pozdravljaju ovu inicijativu, smatrajući da je to način da se povežu sa svetom tehnologije, ali i dalje ostaju svesni da je potrebno vreme i strpljenje kako bi se navikli na nove navike. U međuvremenu, stručnjaci savetuju sve korisnike, bez obzira na starosnu dob, da se upoznaju sa sigurnim načinima plaćanja i da se ne boje tražiti pomoć ako naiđu na poteškoće.

Dok EPS nastoji da ubrza prelazak na digitalne usluge, jasno je da će i dalje postojati izazovi, naročito za stariju populaciju.

CATEGORIES
TAGS
Share This

COMMENTS

Wordpress (1)
  • comment-avatar
    Olivera Nedeljkovic 3 months

    Gluposti

  • Disqus (0 )